More than I can say 我愛你在心口難開



More than I can say   
我愛你在心口難開

老歌音樂欣賞 - 晚安 朋友



*Oh oh yea yea

哦~~耶~


I love you more than I can say

我愛你在心口難開


I'll love you twice as much tomorrow

我會愛你兩遍如同無數個明日


Oh love you more than I can say

我愛你在心口難開


Oh oh yea yea

哦~~耶~


I miss you every single day

我每一天都想著你


Why must my life be filled with sorrow

我的人生為何必須充滿憂傷


Oh love you more than I can say

我愛你在心口難開


Don't you know I need you so

難道你不知道我是如此需要你


Tell me please I gotta know

請告訴我,我真的很想知道


Do you mean to make me cry

你真的要使我哭泣?


Am I just another guy(*)

難道我只是另一個追求者?








留言